אם נמאס לכם מעוד יום הולדת עם ליצן או קוסם – מתנפחים ליום הולדת הם פיתרון לבעיה שלכם.​​

אנו מספקים שירות מהיר של מתנפחים לאירועי היום הולדת של ילדיכם ברחבי הארץ. אנו מאמינים בלהגשים חלומות במעט השקעה מצידך לאירועי יום ההולדת שלכם. אנו מעניקים פנטזיה קלה להגשמה וכיפית כזו שתמריץ ותהפוך כל אירוע יום הולדת למשהו שונה ומהנה לכל הסביבה.
אם אתם רוצים להפוך את יום ההולדת שלכם להרגשה של חגיגה –מתנפחים ליום ההולדת הם התשובה . אם הילדים שלכם מבקשים “אבא\אמא בוא תעשה לי יום הולדת שמח” –אז למה לא להגשים להם את הבקשה . אנו זמינים לכל אירוע – קטן או גדול , מביאים לכם את המתקנים המתנפחים בכל מיני גדלים, בהתאמה מיוחדת לאירוע יום ההולדת שלכם.

המתקנים המתנפחים ליום ההולדת שלכם הם הדרך שלנו לעזור לכם להגשים את הרצון שלכם להפוך את חגיגת יום הולדת ללא עוד סתם אירוע. אנו מספקים את המתקנים המתנפחים תוך ליווי צמוד , המתקנים שלנו בטיחותיים ומגיעים אפילו בצבעים שונים. אנו מעניקים לכם חוויה של לונה פארק של אטרקציות ומתנפחים ולא מבקשים דבר מלבד להביא את הילדים שלכם ליהנות יחדיו.

אז אם בא לכם ליהנות יחד איתנו- פנו אלינו ונשמח לעזור להפוך את האירוע שלכם לחוויה כיפית של כול החושים לילדיכם. באמצעות המתנפחים ליום הולדת כל אירוע הוא אטרקציה . אם בא לכם להקל על עצמכם ולא בא לכם להיות תלויים במצב רוח של הקוסם- תיהנו משירותינו האמינים והבטוחים המספקים לכם מתנפחים לימי ההולדת של ילדיכם היקרים.

מתקנים מתנפחים מעניקים חוויה של פנטזיה לילדים

יום הולדת הוא חגיגה ובעזרתם הופכים ללא רק עוד מסיבה. מתקנים מתנפחים מעניקים חיים לכל חגיגה ולא רק צלילים של שיר של “הופ הופ טרללה גדלתי בשנה”. מתקנים מתנפחים תופסים מרחב פיזי בקרקע וגם שמחה בלב של כל הגילאים- מהקטנים ועד הגדולים.

יש שלל של אפשרויות של מתקנים –

מברכות כדורים, טרמפולינות ועד מתקנים מתנפחים בעלי נושאים שונים כמו שודדי ים, ספיידרמן, נסיכות וכו’. באמתחתנו קטלוג שלם של מתקנים מתנפחים בעבור הילדים והטף (ובוא נודה בכך –גם בשבילכם הגדולים).

מאנשי התחזוקה ועד נשות המכירה –

אנו צוות רחב של אנשים שבאים לעזור לכם להפוך את חגיגת יום הולדת ללא רק יום-הולדת. אנו מאמינים שהחגיגה לא נגמרת מבחינתנו רק בהגעה למקום האירוע ואספקת המתקנים. אנו מתחייבים לבטיחות ולשירות עד הבית .

המתקנים המתנפחים שלנו הם אטרקציה ניידת המשדרגת כל אירוע של יום הולדת.

המתקני הם הרוח החיה של החגיגה , בתוספת לקולות השמחה של הילדים (כמובן). אצלנו החגיגה היא לא רק של הילדים , אלא גם של הסבתות שיודעות שהן יכולות עלינו לסמוך בשמחה.

אנו מבטיחים איכות של מתקנים מתנפחים וחגיגה של פעם בשנה לילדיכם ולכם.

אצלנו השמחה היא לא מילה גסה אלא באה ביחד עם כל החוויה. אצלנו השירים מתווספים לשלל הפינוקים שאנו לילדיכם מכינים. אנו מבטיחים לתפוס מרחב בליבכם , רק זהירות – לא לאבד את הנעליים של הילדים בכניסה למתקנים ! רק על הנעליים אנו לא מבטיחים לשמור.